Notd: China glaze Flip flop fantasy

Också det här är min kompis Emmas lack och inte mitt eget. Det är ett helt tokigt galet lack, och jag vet inte om jag tycker om det. I vissa ljus är det rosa, i andra orangt, och oftast är det bara knäppt. Det lyser i neon och får mina fingrar att se blekskitiga ut.

Lacket ingick i sommarkollektionen 2010 Poolside och ser helt klart somrigt ut. Jag har målat tre lager, men ett fjärde för att dölja vissa skuggpartier skulle inte ha skadat.

Opi Start to finish som underlack och Essie Good to go som överlack.

2 kommentarer

  1. Jag gillar verkligen färgen, men har tyvärr inte lacket själv.

    • Wow ett lack som du inte har! Nu har ju inte jag det heller i och för sig. Men det är bra, att du får vara avundsjuk hitåt ibland. Sagt med enbart ömhet förstås 🙂